e>

duminică, 9 mai 2010

Cercei din nasturi


Dupa aventura de la depozitul de nasturi si dupa ce am realizat ca 7 kg reprezinta multa materie prima, m-am gandit ca trebuie sa fac ceva nou ca sa folosesc mai ales nasturii mici, care nu pot fi folositi la inele si brose. M-am gandit la cercei pentru ca nu am mai facut pana acum.

M-am pus pe treaba si, dupa ce am facut destui cercei, mi-am zis ca e timpul pentru o noua sedinta foto. Din dorinta de a face blogul prietenos si pentru cei mici, m-am gandit ca ar fi tare frumos sa fac cateva poze cu un copil. Asa m-am gandit la micuta Catalina, care-mi este nepoata (cred!!!)prin alianta, si care are niste ochi verzi absolut minunati. Catalinei i-a placut la nebunie sa fie pozata si acum vrea sa fie actrita cand se va face mare. Si mie mi-a fost usor sa lucrez cu ea, este fotogenica si trece foarte usor de la o stare la alta.

 
 
 


Cerceii variaza ca pret intre 5 si 8 lei si pot fi personalizati (lungime, culori) in functie de preferinte. Aici gasiti mai multe poze si detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu