e>

vineri, 7 mai 2010

Brose si inele din nasturi

  
Dupa experienta cu brosele din sfoara si nasturi, m-am indragostit si de nasturi. Prima oara am facut brosele. Nu a fost deloc usor, nu aveam decat nasturi vechi de la bunica mea, si inca cativa donati de prieteni. A fost greu si cu lipiciul, am folosit un lipici vechi pe care l-am gasit prin casa, cu un miros respingator si un timp de uscare foarte lung. Greu a fost si din punct de vedere financiar, nasturii pe care ii aveam, pur si simplu nu erau suficienti, iar preturile la mercerie sunt foarte mari.
Dar toate greutatile au fost uitate cand am vazut primele brose. Erau in jur de 20, si nu prea m-am indurat sa le duc la targ, asa ca am ales o solutie de compromis si am facut cadou mai mult de jumatate prietenelor, cu ocazia zilei de 8 Martie.



Dupa ce am capatat putina experienta, am descoperit magicul pistol cu silicon, care mi-a usurat enorm munca. Dar, nu dupa mult timp, am ramas fara materie prima si norocul meu cu noii prieteni facuti la Targul Martisorului de la Muzeul Taranului Roman, care au fost suficient de draguti sa ajute o incepatoare si mi-au spus de unde pot cumpara nasturi la kilogram, la un pret infinit mai mic decat la mercerie. M-am bucurat enorm, caci asa a scazut atat costul de productie cat si pretul broselor, si imi doream tare mult sa fie accesibile, sa se pate bucura oricine de asa o veselie de culori.
Cand m-am dus prima data la depozitul cu nasturi m-am simtit ca un copil intr-un magazin de jucarii. Am stat ore, am rascolit pin toate cutiile si pungile dupa nasturi si toti mi se pareau atat de draguti ca nici nu mi-am dat seama cand am plecat acasa cu 7 kilograme de nasturi!
Cand m-am pus la masa de lucru, m-am trezit inconjurata de o multime de nasturi intr-o abundenta de culori si asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa-i folosesc si in alte moduri. Asa  au aparut inelele si seturile brosa+inel, care au fost de fapt facute la sugestia unei cliente.
Cand ma duc la targuri, pot sa zic ca nasturii astia sunt o inepuizabila sursa de distractie. Pentru inele am facut un suport special din pluta care le scoate in evidenta de minune, dar nu lasa sa se inteleaga exact despre ce este vorba, cel putin de la departare. Acest mic detaliu este practic un magnet pentru trecatori, de multe ori si barbatii vin sa vada exact ce sunt.  


La majoritatea targurilor la care am participat, nasturii au fost micile vedete. Pentru cliente, cea mai mare dificultate este sa se hotarasca ce combinatie de culori le place mai mult, si nu o data mi s-a intamplat ca o clienta sa revina, sa mai cumpere un inel. 

Bineinteles ca inelele si brosele au fost o inspiratie pentru mine cand a venit vorba de poze, iar brosele mi se pare ca arata mai bine pe genti, esarfe, blugi sau in alte locuri mai putin conventionale. Pentru poze mi-am convocat din nou prietenii, inclusiv cei necuvantatori, care au fost extrem de cooperanti! Ca sa nu lungesc postul la nesfarsit cu multele poze pe care le-am facut (acum inteleg dificultatea alegerii, pur si simplu nu ma pot hotari ce poze sa folosesc!), am decis sa fac un slideshow de care va puteti bucura mai jos.




Pretul este de 5 lei bucata atat pentru inele cat si pentru brose. 
Intregul album cu inele si brose poate fi vizionat aici.

14 comentarii:

  1. ..foarte frumos ! felicitari !:)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe bijuterii! e vreo sansa sa aflu unde e depozitul?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu l-am primit:| mailul e colourful_heart.iulya@yahoo.com , sa nu fie vreo litera gresita.. il mai trimiti odata, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  4. a, si sa imi spui cand il trimiti iar sa verific/

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna...imi pare rau ca sunt stresanta, dar, chiar aveam nevoie sa stiu adresa respectiva:(

    RăspundețiȘtergere
  6. buna!te rog poti sa imi spui si mie unde este depozitul de nasturi la kg?ms muuuult(camitu_21@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Carmen! Scrie-mi te rog un mail! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna imi poti spune si mie unde e depozitul de nasturi? ancamanescu@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, mi-a placut tare mult ce ai reusit sa faci cu nasturii. mi-ai putea spune te rog unde ai gasit depozitul de nasturi? dreptate.andra@gmail.com. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca plac nasturii, dar va rog, daca doriti sa-mi cereti ceva, chiar si o informatie, folositi mail-ul meu (il gasiti sus in bara, la contact). Varianta cu un comentariu nu mi se pare tocmai ok, efortul de a trimite un mail nu este chiar atat de mare ... :|

    RăspundețiȘtergere
  11. imi spui te rog cum as putea comanda ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,
    Imi poti spune si mie unde se afla depozitul de unde pot cumpara nasturi la kilogram? Am incercat sa-ti dau mail, dar mi-a dat eroare.
    Mersi

    RăspundețiȘtergere