e>

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Brose din sfoara


Recunosc ca imi place foarte mult sfoara, mi se pare ca se potriveste cu orice, iar in cazul broselor, culorile nasturilor sunt foarte frumos scoase in evidenta de sfoara. 
Prima brosa de genul asta am facut-o anul acesta, in preajma martisorului si era foarte simpla, cu un singur nasture in centru. Ideea mi-a venit pur si simplu jucandu-ma cu sfoara. Intre timp brosele au evoluat si au devenit din ce in ce mai complexe. Daca primele le coseam si imi lua foarte, foarte mult sa fac una (plus basici, degete intepate), acum majoritatea sunt lipite. Oricum, posibilitatile sunt chiar nelimitate, si e foarte distractiv sa tot gasesti chestii noi cu care sa umpli petalele! Nu cred ca o sa ma plictisesc vreodata facandu-le!



 
 Mai sus  este una dintre primele poze facute broselor. Daca nu ma inseala memoria, cea verde din centru este chiar prima brosa din sfoara pe care am facut-o.
Poate ca fotografiatul broselor a fost partea cea mai distractiva! Am incercat sa fiu cat mai creativa si curtea bunicii, cu verdele de primavara, prietenii cu doua si patru piciare, toate acestea mi-au fost de mare ajutor. Asa a aparut si slide-show-ul de mai jos!




Preturile variaza, in functie de complexitatea brosei, intre 8 si 15 lei. Mai multe poze cu brose, aici. Majoritatea modelelor pot fi facute si la comanda, daca am materie prima (nasturi)inculorile dorite. De asemenea se pot incerca si alte combinatii de culori, posibilitatile sunt practic nelimitate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu