e>

miercuri, 28 septembrie 2011

Sneak preview - coliere din nasturi

Saptamana trecuta am fost cat se poate de ocupata, in week-end am copt vinete (multe vinete) "handmade style", iar spatamana asta ... e mai aglomerata decat precedenta...

Pe langa o multime de idei si materiale noi, o comanda care m-a inspirat :), foaaaaaaaarte multe accesorii din fermoar, am lucrat si la imbunatatirea standului de expunere. 
Vestea buna este ca ideile si inspiratia nu-mi lipsesc absolut deloc, deci se pare ca vacanta la Vadu a ajutat... uuuups ... Vadu ... un loc absolut minunat ... trebuie sa-mi fac timp sa povestesc un pic si despre asta... :D. Veste proasta este ca nu prea imi ajunge timpul sa pun in practica toate ideile. Casa e cu fundul in sus, eu lucrez la 10 lucruri odata si am ocupat toate camerele, iar in ochii lui Razvan se vede o urma vaga de disperare... cred ca abia asteapta curatenia generala :P. Cealalata veste proasta e ca nu stiu cand o sa am timp sa postez toate noutatile pe blog.

Iar acum sa ne intoarcem la oile noastre (defapt coliere :P). Cum ziceam nu stau prea bine cu timpul, dar sunt tare nerabdatoare sa va arat cateva noutati. 
Cred ca sunt momente cand oricine simte nevoia sa se intoarca la inceputuri. Eu una, cand m-am apucat sa lucrez accesorii , am facut o mica obsesie pentru nasturii colorati, iar acum mi s-a facut dor de ei, asa ca m-am pus pe treaba si am lucrat cateva coliere.



... cat de curand, sper sa am timp sa revin cu poze individuale si detalii.




Toate lucrusoarele aste noi abia asteapta sa-si gasesca stapani, iar pe mine tare m-a luat dorul de targuri, asa ca va astept de vineri 30 septembrie, pana duminica 2 octombrie, pe strada Smarda (zona Lipscani) la targul organizate de Targuri Bucuresti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu