e>

luni, 12 decembrie 2011

Cateva noutati si un colier ceva mai special!

Da, stiu, nu am nici o scuza... am lipsit nemotivat! De fapt motive am avut destule, dar n-am apucat sa le impartasesc, inca!

Problema majora este ca n-am apucat de renovat si din pacate nu mi-am imaginat, nici ca o sa dureze atat, nici ca o sa ma aleg cu atatea fire de par alb :D. N-a fost asta singura problema... din pacate, dar locul unde n-am mutat pana e gata apartamentul, nu are un internet suficient de cooperant ca sa ma lase sa incarc poze pe net sau sa lucrez online prea mult. Si nu-s astea singurele vesti proaste :D! Asa cum am putut, avand in vedere spatiul restrans de aici, am lucrat cateva ornamente de brad si cateva cutiute special pentru luna sarbatorilor, lucrusoare care si-au gasit stapani inainte sa le fotografiez
:(. Cam atat cu vestile proaste, acum sa trecem la partea interesanta a lucrurilor!

De anul viitor Fain Art Handmade se innoieste. Ii voi adauga o sectiune (pe care nu m-am hotarat inca cum s-o numesc!) legata de casa. Asta pentru ca apartamantul nostru va fi cat se poate de "handmade"! Va avea mozaic, pictura decorativa pe pereti, biblioteca shabby chic, corpuri de iluminat pictate si o multime de alte nazbatii de genul acesta :)) Ideile sunt multe, avem cateva sunt in curs de executare, dar sunt constienta ca majoritatea au nevoie de muuult timp si dragoste!









Si inca ceva !!! :D ... lucrusoarele mele pot fi gasite in luna decembrie, pana pe 23,  la Sun Plaza Mall, unde niste prieteni drgi le-au luat in custodie temmporara ca sa o ajute pe mamica lor, inca prinsa cu renovarea/mutarea :D
Acolo veti gasi (daca va grabiti :P) o multime de lucruri frumoase si colorate, lucrate manual si numai bune de pus sub brad!



















Colierul urmator nu are nevoie de prea multe explicatii. Este mai degraba un experiment si abia astept sa-l repet, desi nu se confectioneaza atat de usor! :P Din puctul meu de vedere e genul de accesoriu care nu are cum sa treaca neobservat! :), eu chiar i-as zice statement necklace!



 Colierul are o lungime de aprox 35 cm iar pandantivul este de aprox. 7cm/4cm. Pret 40 lei. La comanda se poate executa si in alta combinatie de culori.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu