e>

marți, 16 aprilie 2013

Suport pentru servetele

De tare mult doresc sa postez pe blog o cutie pentru servetele, dar cu stilul meu de organizare destul de haotic, nu am reusit sa trec cutiile prin fata aparatului inainte sa le duc la targ... sa-mi fie cu iertare. Nici acum n-a fost tocmai usor, am carat cutia in portbagaj mai mult de o saptamana incercand sa prind un pic de soare... dar a meritat. Oricum asta e o cutie un pic speciala, a fost cu mine mult timp si a fost destul de greu sa o aduc la o forma finala. In final am ajuns s-o decorez cu o tehnica noua pentru mine, folosind pasta de structura. Rezultatul este foarte interesant si abia astept sa mai experimentez un pic :) 







 Click pe poze pentru marire, intregul album dedicat cutiutelor decarate manual poate fi vazut aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu