e>

miercuri, 10 iunie 2015

Upcycling


La noi e plina casa de tentative de upcycling, adica un tip creativ de reciclare. Tare ma distrez cand fac ceva frumos din ceva netrebuincios. 

De data asta inspiratia a fost vaza. O vaza alba, gasita pe la socrii prin casa, pe care a castigat-o barbata-meu la nu se stie ce olimpiada de cine stie cand. Mi-a placut vaza, mi-am zis ca i-ar sta bine cu o floare inalta in ea, asa ca am confiscat-o. Prima data am vrut sa fac o floare din fermoar, dar am renunta la idee pentru ca mi-as fi dorit ceva mai alb sa se potriveasca cu obsesia din ultima vreme pentru culoarea asta.

Astea s-au intamplat dupa Paste si intamplator (ma rog nu chiar atat de intamplator), pastrasem niste cartoane de oua, ca de mult imi doresc sa incerc sa fac flori din cartoanele de oua. 

M-am apucat sa le jumulesc , mai cu foarfeca, mai cu mana, sa le dau forme de petale si sa le dau o mana de alb :)


Apoi le-am asamblat cu un pic de lipici, le-am trantit niste boabe de mustar in mijloc, le-am mai albit un pic pe la petale si m-am apucat sa adaug puncte cu vopseaua de contur ca sa fie mai multa textura. Apoi m-am trezit ca nu-s satisfacuta cu mijlocul florii asa ca i-am adaugat niste stamine (le aveam prin casa de o gramada de ani).


Ultimul pas a fost sa atasez tulpina, un bat de salcie (de la o salcie din fata blocului rupta de furtuna, deci reciclare x2). In final am decorat tulpina cu sfoara. 


Nu-i mare lucru, dar e de efect si si-a gasit loc in sufragerie. Pana si omul mi-a dat ok-ul :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu