e>

miercuri, 14 iulie 2010

Brose dantela


Eu nu am reusit inca sa scap de problema cumparatului in cantinati prea mari, desi am incercat tot felul de metode...
Asa am intrat in posesia multor metri de dantela. Motivul a fost bun, dantela e foarte frumoasa, dar eu nu foloseam decat foarte putina la cercei (aici).
Deci... ce sa fac cu atata dantela? 




Sincer, nici nu stiu cum de mi-a venit ideea cu brosele. Stiu ca se fac brose de genul asta,  din material sau din dantela lata, dar se cos, iar eu nu-s prietena cu acul si ata. Pana la urma, tot siliconul m-a scos din incurcatura. Dar nu a fost deloc usor pana am gasit o metoda care sa functioneze. Prima brosa pe care am facut-o mi-a iesit destul de bine, dar n-am putut sa o dezlipesc de pe birou (de fapt, pana la urma am reusit, dar brosa nu mai arata deloc bine):-). Dupa multe incercari (rastimp in care am reusit de cateva ori sa-mi pun silicon fierbinte pe unghie - cine a incercat stie cat de tare doare, cine nu a incercat nici sa nu incerce!, am gasit o metoda care sa functioneze, si rezultatul se poate vedea mai jos. Din pacate, calitatea pozelor lasa de dorit, se intunecase cand le-am facut si a trabuit sa folosesc blitul (beah), dar sper sa revin cu poze mai multe si mai bune la un moment dat.


 Pretul variaza intre 15 si 20 lei bucata, in functie de dimensiune. Mai multe poze aici.

Un comentariu: