e>

miercuri, 14 iulie 2010

Cleme par




Clemele au aparut din necesitate. Le aveam de la un set de crosetat, cumparat de maica-mea, dar, cum nu ma inteleg eu prea bine cu crosetatul, am folosit firele colorate la altceva si am ramas cu clemele pe care le-am pus bine, cu gandul ca le voi folosi in vreun fel, mai tarziu. Intr-o zi, cand lucram la atelierul din garajul bunicii (caci acolo imi place sa lucrez vara), am constatat ca mi-am uitat elasticul de par acasa si, cum siliconul fierbinte nu face bine parului si nici nu se indeparteaza usor, tot cautam ceva sa-mi leg parul. Asa am dat peste cleme si, daca tot era incins pistolul cu silicon, mi-am zis  sa le decorez un pic, pentru ca aratau urat asa, fara nimic pe ele. Cum cel mai la indemana mi-au fost nasturii, i-am folosit pentru decorare, si am gasit unii care s-au potrivit perfect cu lungimea si latimea clemelor.



Pret 15 lei bucata, pretul nu include taxele de livrare.



* Later edit* Acum pot sa ma laud si cu rezistenta lor. Sincer, m-au surprins si pe mine, am avut una cu mine in vacanta, am purtat-o cu mine in geanta mai mereu, am scapat-o pe jos de cateva ori si in plus a rezistat la nenumarate bai. Nu a cedat, dar pana la urma am pierdut-o ...:-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu