e>

luni, 18 aprilie 2011

A fost un weekend de handmade...

...care tocmai s-a incheiat, asa ca m-am hotarat sa va impartasesc cateva impresii. Ca de obicei, "I Love Handmade" este  un targ vesel si bine organizat.
Desi ma pregatisem psihic pentru un weekend cu frig si ploaie, deh...prognoza meteo, duminica am avut o surpriza mai mult decat placuta, cand soarele ne-a fericit cu prezenta lui. M-am ales cu mainile arse de soare si un nas rudolphian, dar sunt intr-o faza in care pur si simplu nu ma pot vaita de prea mult soare sau caldura...
In rest n-am decat 2 poze de la targ, si astea multumita Andrei.


 Panoul a suferit cateva modificari de la ultimul targ, cea mai importanta fiind "FainArtHandmade" scris cu sfoara in partea de sus. Este o idee care mi-a venit cu o zi inainte de targ si merita explorata :)
 In centrul panoului se pot vedea brose confectionate din fermoar, o noutate absoluta pentru mine, despre care n-am apucat sa povestesc pana acum, dar promit ca voi remedia situatia in cursul zilei de azi sau cel tarziu maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu