e>

marți, 19 aprilie 2011

Zip Up!

Intotdeauna am fost fascinata de zimtii fermoarelor, dar nu stiam cum sa-i "exploatez". Ma atragea ideea de brosa din fermoar, dar mi se parea ca este  deja invechita si ca nu as pastra o nota originala a produselor. Dar, intr-o seara, jucandu-ma cu un fermoar, mi-am dat seama ca nu e asa. Materialul este mult mai versatil decat imi imaginam si  rezultatul ma surprinde si pe mine, de fiecare data! :)


 Acestea sunt cateva dintre primele brose din fermoar pe care le-am facut. Intre timp modelele au evoluat si s-au diversificat. La targ au fost un succes, fiind foarte apreciate :D


Pretul variaza intre 15 si 20 lei, in functie de dimensiune si complexitate. Modelele prezentate pot fi refacute intr-o oarecare masura, mai mult detalii despre dimensiuni, pret si disponibilitate, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu