e>

joi, 12 aprilie 2012

Cercei - modele noi!

Am atatea lucrusoare noi sa va arat ca nu stiu de unde sa incep!

De fapt stiu de unde sa incep, dar trebuie sa va spun cum am ajuns sa fac modele noi de cercei. Cu toata nebunia de martisor, am cam exagerat cu proviziile si cum timpul nu a fost de partea mea,  am ramas cu cateva pachete de pasta de modelat... Si uite asa m-am apucat de modelat cativa maci, buburuze, fori si alte minunatii pe care sper sa vi le arat cat de curand. Cand am cumparat matrita pentru buburuze, am mai luat o matrita cu modele dantelate de frunze si flori, pe principiul "sa fie!".  Pana la urma m-am hotarat sa fac cercelusi cu matrita noua, iar rezultatul catorva ore bune de modelat si de pictat il puteti vedea mai jos! :)











Click pe poze pentru marire si aici pentru detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu