e>

vineri, 27 aprilie 2012

Brasovul si vacanta :)

Saptamana asta ar fi trebuit sa fie de odihnitoare si relaxanta... dar n-a fost chiar asa :) Nu ma supar, caci am lucrat la cateva comenzi pe gustul meu, dar oboseala se tot acumuleaza si e din ce in ce mai clar ca e nevoie de vacanta :) Un 1 Mai pe plaja va fi perfect :D Am oscilat mult intre Vama si Vadu, dar pana la urma Vadu a invins... tare ne e dor de locusorul asta si abia astept sa ne bucuram de ditamai plaja numai pentru noi :) .. deci sa-mi fie scuzata absenta de vreo 10 zile de aici incolo :P

Acum ca v-am zis ce urmeaza, sa va povestesc si cum a fost... la Brasov bineinteles! Tare faine sunt targurile la Brasov, tare calzi si bine dispusi oamenii si tare talentati vecinii! Iar Sarbatoarea Junilor Brasoveni a fost cireasa de pe tort! Desi n-am reusit sa urc sa-i vad sus la Pietre, parca stiau ca mi-s tare dragi si au trecut prin fata standului si a obiectivului, spre marea mea bucurie.






Standuletzul nostru scaldat de soare. desi prognoza meteo m-a speriat, n-am fost udati, doar stropiti un pic. :D










Cativa juni in trecere :)

 
Si cateva dintre creatiile pline de viata ale domnului Diaconu, vecinul nostru de stand, care stie sa dea viata lutului!

Mai multe poze pe pagina de Facebook a FainArtHandmade!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu