e>

miercuri, 6 martie 2013

Long time no see

        Ufff, nu-mi vine sa cred ca s-a scurs aproape un an de cand n-am mai scris pe blog... Motivul e simplu, o experienta nereusita de job in Grecia si apoi o experienta fericita de job in Romania. Despre prima slujba n-are rost sa povestesc, deh nu-i usor sa fi sclav pe plantatia patronului sau, ma rog, mie nu mi-a fost usor :D, dar nu-i nimic, slujba actuala a compensat din plin fiind un fel de intoarcere la prima mea dragoste, calutii... Ce pot sa zic, trei cai frumosi m-au primit in familia lor si am norocul sa le urc in sea zi de zi. Cine ma cunoaste personal stie  ca m-am ocupat anisori buni cu indeletnicirea asta faina, cine nu ma cunoaste.. well.. tocmai a aflat. 

In tot acest rastimp am folosit fiecare clipa libera sa mai lucrez cate ceva, caci se pare ca nu pot sta departe de pensula prea mult timp, dar din pacate nu am reusit sa-mi organizez timpul suficient de bine ca sa pot fotografia lucrusoarele mesterite si nici sa postez pe blog. Incerc din rasputeri sa remediez asta, mai ales ca in ultima vreme calutii si-au gasit loc pe cutiutele si martisoarele mele si se pare ca-s pe gustul vostru...:)

     .. si inchei cu cateva poze plus promisiunea ca revin cu marisoare "ecvestre" si nu numai ... :)

Max
Maximus
Maxi


Mimesis
Tara


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu