e>

miercuri, 13 martie 2013

Flori sa fie!

         Cand m-a sunat Leni si m-a rugat sa lucrez cateva flori pentru niste fetite simpatice, in prima faza m-am blocat un pic. Recunosc ca nu am lucrat pana acum special pentru pitici, desi de-a lungul timpului s-au mai lipit de cate un lucrusor colorat de pe taraba mea. 

Noroc ca Leni a fost cat se poate de inspirata in privinta culorilor si mie mi-a ramas doar sa gasesc o forma potrivita a florilor. Uitasem ce relaxant e sa te mozolesti pana la coate in pasta de modelat, mersi Leni ca mi-ai dat ocazia sa-mi aduc aminte, chiar a trecut multisor de cand n-am mai incercat asta. Ca sa nu mai zic ca acum ca s-a terminat cu aglomeratia lunii martie, ma tot joc la cateva zile cu lutul din frigider :D!

 Parte cea mai dificila a comenzii a fost cu snururile negre, un pic prea serioase pentru fetite vesele. Neavand timp sa comand snururi colorate, am gasit o solutie de urgenta si le-am inveselit cu margele de sticla viu colorate. Dupa ce mi s-au lungit urechiile insirand margelute pe snur, am capatat o admiratie un pic mai speciala pentru fetele care se ocupa de "margelit" si insira mii de astfel de margelute, cateodata mult mai mici,  pentru creearea unei singure piese. Acestea fiind zise va las cu pozele :)



 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu