e>

marți, 19 martie 2013

Toraaaa!

Azi va arat o cutie pe care am lucrat-o acum ceva timp, dar despre care nu ma indur sa nu povestesc un pic. Vedeta de azi este Tora, o frumusete de iepsoara alba, cu o cariera impresionanta. Dupa o viata plina de concursuri, Tora si-a petrecut ultimii ani de "cariera" transmitand mai departe cunostintele acumulate, iar in prezent este "pensionara" si se bucura de morcovi si dragoste neconditionata oferite de micuta ei stapana.



Eu una nu pot sa spun decat ca tare m-am bucurat ca am avut ocazia sa pictez cutia asta si am fost cat se poate de incantata de colaborare, Tora fiind un model plin de personalitate:). 




Si acum o premiera, prima mea imagine animata! Noroc ca am avut ajutoare care sa-mi pozeze peste umar in timp ce pictam cutia :P Mersi Raluca!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu