e>

luni, 13 mai 2013

Cai albastri

Cutia asta a avut un drum tare lung. Am pus mana pe ea prima data acum cateva luni cand am vrut sa incerc un bait nou. Rezultatul mi-a placut mult  dar cutia am dat-o uitarii. Apoi intr-o zi cand aveam chef sa mazgalesc niste cai, am regasit-o si asa s-a ales cu caii. Dar dupa cateva zile m-am razgandit in privinta aspectului cailor (erau rosii daca imi aduc bine aminte!!!) si le-am schimbat culorile, dar asta nu mi-a ajuns :). Dupa ce i-am lasat sa se odihneasca inca cateva zile au primit contur negru. Apoi a urmai o pauza mai mare ... din nou! Pur si simplu parca-i lipsea ceva cutiutei. 
Mozaicul din partea de jos a cutiei este facut din bucatele de carton colorat, intr-o seara, cand aveam chef de experimentat. In sfarsit ... forma finala am zis eu si m-am apucat s-o lacuiesc. Dar parca tot lipsea ceva. As fi vrut un luciu puternic pe capac, dar cu ecolac daca se poate! Cine a folosit ecolacul stie ca nu nu confera obiectelor luciu de sticla. Dar un accident cu lac varsat pe bancul de lucru si peste niste folii de protectie a dus la un rezultat neasteptat... luciul mult dorit. Am zis ca trebuie neaparat incercat si pe o cutie si uite asa cutia mea cu caluti albastri a intrat in ultima faza "de productie". Din fericire experimentul a fost unul reusit si cutiuta a fost in sfarsit gata! Din pacate luciul de pe capac nu este foarte vizibil in poze asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant :)







Mai multe poze aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu