e>

vineri, 17 mai 2013

Cum a fost la Tragul de la Brasov

Pai cum sa fie... ce de obicei ... frumos! Un targ bine organizat, intr-un loc fain. Vremea a fost minunata si vecinii simpatici asa ca tare bine ne-am simtit. Am avut ocazia sa revedem prieteni vechi dar si sa cunoastem oameni noi. Din pacate timp de poze n-a prea fost, totusi Razvan a reusit sa fure cateva instantanee.

Panourile Fain Art Handmade s-au bucurat din plin de soare si de vizitatori, singurul care ne-a dat un pic de furca a fost vantul :) Standul e plin de noutati pe care abia astept sa le postez pe blog, chiar daca unele lucrusoare si-au gasit deja stapan.


Atmosfera prin targ a fost relaxanta pe la orele pranzului si un pic cam aglomerat spre seara. Plin de lucruri frumoase si foarte putine "chinezarii" (felicitari organizatorilor pentru implicare in acest sens).


Unul dintre participanti care mi-a placut in mod special, un adevarat personaj... din pacate am uitat sa-i cer o carte de vizita si nu-i stiu numele, dar standul se numeste Opincarie- traditii romanesti.


Intr-o clipa de ragaz am reusit sa pictez un mic suvenir pentru Alex, un bebe strumf cu o pasiune pentru magneti de frigider :)


Iar seara ne-am plimbat prin cetate alaturi de prieteni dragi, n-am bucurat de focul de artificii si de Turnirul Cavalerilor. Scuzati calitatea pozei, dar e greu sa tii aparatul nemiscat dupa o lunga zi de targ :D


In concluzie un targ asa de fain ca aproape n-am simtit oboseala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu