e>

luni, 19 ianuarie 2015

Dor de primavara

Exact ca-n titlu, abia astept soarele si florile si culoarea ... nu ca nu-mi place iarna, imi place, dar scurt daca se poate, eventual la munte :) 
Cred ca v-am mai povestit candva despre pasiunea mea pentru maci, aceste flori ireal de rosii care nu se lasa prinse in vaza. De-a lungul timpului i-am pictat in mai multe feluri iar combinatia asta de rosu aprins, verde cuminte si nuc care lasa sa se ghiceasca fibra lemnului, a devenit preferata mea, asa ca o s-o mai vedeti si pe alte suporturi:)

Pentru azi am o cutie de bijuterii cu sertar si oglinda, numai buna pentru cerceii aiuriti care-si ratacesc perechea.




 Am si un suport pentru chei, numai bun de agatat undeva la intrarea in casa, pentru ca gasirea cheilor de la masina sa nu mai fie niciodata o problema sau motiv de intarziere, cum e la mine de fiecare data.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu