e>

luni, 26 ianuarie 2015

Un cufar drag

Cufarul pe care vreau sa vi-l arat azi este cel mai mare pe care l-am lucrat pana acum. Dimensiunile lui sunt 27x19.5x13, in cm. Il aveam de mult timp si n-am avut curaj sa ma apuc de el, m-a intimidat suprafata mare de "umplut". Pana intr-o zi, cand am zis gata, vreau sa pictez cutia asta... si treaba a mers ca unsa, practic cutia s-a pictat singura. Am ales pentru fond bronzul si un bait (culoare teak) care au mers de minune impreuna, mai ales ca am dorit un fond mai masculin un pic, iar caii i-am pictat alb/negru/gri. Din pacate, desi este una dintre cele mai reusite cutii pictate in ultima vreme, n-a avut noroc de vreme frumoasa si de lumina naturala cand am pozat-o, asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant cand va zic ca este mult mai frumoasa in realitate decat in poza. Despre cufarul asta nu va mai zic decat ca as fi pastrat-o daca nu o lucram pentru cineva :P











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu