e>

luni, 2 februarie 2015

Granada

Uitasem de mini panza asta facuta la comanda. Sunt destul de rare ocaziile in care accept sa pictez dupa poze, nu sunt extraordinar de priceputa la asta si mai am si tendinta sa retusez ici colo... un ochi mai mare, o coama mai lunga si mai ciufulita, o coada mai deasa, un picior mai sus, sau mai jos ... si uite asa ajung sa eliberez calul din imaginatia mea, dar care nu mai are treaba cu originalul. Pe Granada am acceptat sa o pictez asa cum e ea, pentru ca pur si simplu e foarte draguta iar felinarul de pe capul ei (asa se numeste pata aceea alba) parca e o invitatie ... in plus, Granada are o "mamica" care o iubeste tare mult si m-am gandit ca o sa-i faca placere un asa cadou. Tare distractiv a fost si cu "rama" pe care am impletit-o din materiale textile ca sa scoata in evidenta panza, intr-un mod ... jucaus! 



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu