e>

miercuri, 11 februarie 2015

Vaze/suporturi pentru pixuri

Nu stiu altii cum sunt, dar mie imi place ca pixurile si creioanele mele sa stea in suporturi colorate si inedite. O sa fac candva un post special despre asta, caci de-a lungul timpului am adaptat tot felul de cosuri, cutii de conserve, borcane etc si am un birou cat se poate de colorat (e drept ca am si varsat multa vopsea pe el, dar nu se pune :P). Pe vremea cand aveam un serviciu "normal", tare mi-as fi dorit sa am chestii colorate pe birou, sa mai inveselesc un pic atmosfera, dar nu prea aveam timp de asa ceva. Ei bine, acum am timp ... deci haideti sa va arat cateva supoturi pentru pixuri (pot fi folosite ca vaze, dar nu se preteaza sa fie umplute cu apa, caci sunt din lemn)...



In primul rand, musai ceva cu cai :) Pe suportul asta am experimentat un pic, cu tehnici pe care le-am incercat prima data aici. Rezultatul e cat se poate de vesel, o pata de culoare in intampinarea primaverii.





Am mai lucrat doua suporturi cu "buline" colorate, un stil de decorat foarte relaxant pentru mine si cu rezultate neasteptat de placute. Asta-i motivul pentru care am lucrat doua suporturi asemanatoare si in aceleasi culori.









Mai am cateva "pahare" d-astea pictate si sper sa apuc sa le postez cat de curand.

Si, ca sa fie colectia completa, simt nevoia sa va aduc aminte cateva suporturi de pixuri/vaze lucrate anul trecut. De vazut aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu