e>

vineri, 20 martie 2015

Dimineata cai, dupa-amiaza cai...

In ultima vreme asa imi petrec majoritatea timpului ... dimineata cai, dupa-amiaza cai ... si n-as schimba absolut nimic :) Dimineata, dupa prima gura de cafea sorbita, ma ocup de cai cu pensula si-n culori, iar dupa-amaiza ma duc sa-i scot la antrenament, sa-i mangai si sa le dau morcovi si zahar, iar zilele mele sunt foarte pline asa.

Azi vreau sa va arat o cutie de bijuterii maricica si  supraetajata. Asa ma bucur ca m-am acomodat cu suprafetele mai mari, ba chiar au inceput sa-mi placa. Poate o sa am timp candva in viitorul nu foarte departat si de un perete, ca de mult imi doresc asta :D






Am omis sa pozez interiorul cutiei, dar aici puteti vedea prima cutie de genul asta pe care am pictat-o, si pe care n-am uitat sa o pozez deschisa :D, doar ca la cea de azi interiorul a fost baituit (brun-roscat),iar accentele sunt aurii. Cutia are urmatoarele dimensiuni: 24cm X 17 cm (capacul, 8,5 cm inaltime si nu mai este disponibila, dar pot picta ceva asemanator la comanda. Pret 120 lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu