e>

marți, 31 martie 2015

Oldies ...

... but goldies :)

Tare rau imi pare ca ma strange timpul perioada asta si nu gasesc deloc portite sa pozez lucrusoare noi :). In plus, lucrez la o comanda maricica si-mi doresc mult s-o finalizez cat mai repede cu putinta, asa ca saptamana asta nu stiu cat timp o sa am sa trec pe aici si sa postez, dar ma revansez eu candva.

Pentru azi o cutiuta lucrata mai demult, de care am uitat la vremea ei, dar deh, mai bine mai tarziu decat niciodata :)



Cutia este din lemn de brad, pictata si lacuita manual. Diametrul capacului este de 9 cm, inaltimea cutiei de 5 cm. Pret 25 lei. Cutia nu mai este diponibila, dar pot picta ceva asemanator la comanda. 

Culorile acestea (negru+argintiu+alb) le-am folosit si aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu