e>

joi, 16 aprilie 2015

Sarbatorile Pascale, varianta scurta

Pentru noi Sarbatorile Pastelui au fost despre familie :). Am reusit sa ne strangem, nu toti, dar am fost 12 oameni, am gatit  si am povestit impreuna. A fost bine.

  ... pentru ca in general sarbatorile sunt si despre mancare iar mancarea este un fel de handmade pe farfurie si vreau sa ma laud un pic cu ce-am lucrat perioada asta :P



Am respectat traditiile cu oua rosii si drob, dar am facut si sarmale si salata boeuf pentru ca la noi astea se mananca cu pofta mare. Am sarit peste pasca si cozonac pentru ca familionul prefera torturile si mini-eclere si prajituri :)

Iar caii s-au bucurat si ei de vremea atat de frumoasa si de libertate :)



Asa au fost sarbatorile la noi. Repetam anul viitor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu