e>

miercuri, 29 aprilie 2015

Tehnici de relaxare

Terapia prin arta este o notiune din ce in ce mai vehiculata si pe la noi, in ultima vreme.

Eu n-as numi arta o mazgaleala pe hartie, dar este terapie. Chiar nu stiu o metoda mai buna de relaxare a creierului obosit si golire a mintii (in sensul bun :) )

Sunt multe de zis la capitolul asta, iar eu nu ma pricep chiar atat de bine la cuvinte, dar recomand orice forma de mazgalit/mestesugit macar pentru relaxare, desi este mult mai mult de castigat din asta.

Pentru mine personal cea mai buna metoda de "exorcizare a demonilor" /relaxare/antistres este punctul/bulina. Da-mi o suprafata s-o umplu cu puncte si dupa ce termin sunt alt om. De multe ori am imbinat utilul cu placutul si am folosit tehnica asta la produse destinate vanzarii. Pentru detalii click pe pozele de mai jos:

  


Cateodata ma joc cu bulinele doar asa, pentru sufletul meu :)

Acum cateva zile mi s-a pus pata pe oun carnetel, de care am nevoie, dar pe care l-am jumulit-o serios de niste pagini. Am zis sa repar si sa ma relaxez un pic. 

N-am avut niciun fel de plan pentru culori si nici n-am facut vreo schita... nu prea m-a interesat nici rezultatul final... am vrut doar sa ma relaxez un pic :)


 Am pregatit suprafata jumultita cu un pic de gesso si apoi m-am jucat un pic cu culorile.







Dupa ce l-am terminat am zis sa protejez un pic cu varnish si cu ocazia asta am pierdut cate detalii (asta se intampla cand folosesti lac pe baza de apa peste culori solubile in apa), dar nu-i bai, n-am cautat perfectiunea.



Uite asa ma joc eu cateodata!

In concluzie, bulina rulz! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu