e>

marți, 28 aprilie 2015

Hai hui :)

Eu imi traiesc viata intr-un ocean de hobby-uri si pasiuni. It makes me happy! Caii, handmade-ul sau orice alta activitate care implica un strop de creatie, fotografia, bucatareala sunt doar cateva dintre ele. Daca e vreo pasiune pe care s-o impartaseasca din tot sufletul si barbata-meu, asta este dragostea de calatorii. Traim intr-o succesiune de week-end-uri hai hui, mereu numaram zilele pana la urmatorul concediu si tesem planuri pentru urmatoarea destinatie.  

Pana acum n-am povestit prea mult despre calatoriile noastre, blogul a fost axat pe latura "handmade" a vietii mele. De ceva vreme m-am hotarat sa fac un pas inainte si sa modific blogul, ca sa se plieze mai bine pe personalitatea mea, cu toate hobby-urile si pasiunile mele. De azi, introduc o noua categorie (o gasiti la etichete, in partea stanga), hai hui, si o sa povestesc, prin cuvinte sau imagini, cateva dintre experientele noastre.

Pentru azi o plimbare pe plaja :)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu