e>

joi, 23 aprilie 2015

Mozaic de nasturi



Cateodata  destul de frecvent pur si simplu uit sa fotografiez diferite lucrusoare pe care le lucrez ... era usor sa tin blogul organizat pe vremea cand nu aveam alta slujba, pe atunci aveam timp si de targuri in week-end-uri. Dar nu-mi pare rau, ador sa lucrez cu caii. E un pic mai greu de gasit timpul pentru bog, dar fac tot posibilul sa ma descurc, mai ales ca vreau sa dezvolt si sa reorientez un pic locul asta care mi-a devenit foarte drag de-a lungul anilor. Iar cel mai dor imi e de targuri, de interactiunea cu clientii face to face, de povesti...

Azi vreau sa revin un pic la inceputuri, la lucrul cu nasturii. Cand am primit acum cateva zile un mail in care eram intrebata ce coliere din nasturi am pe stoc, mi-am adus brusc aminte ca am o gramada de coliere, lucrate anul trecut, pe care n-am apucat sa le pozez sau sa le plimb prin targuri. Le-am pus bine intr-o cutie si am uitat de ele. Ups! Am suflecat manecile, am pozat am masurat si sunt gata sa va arat cateva dintre colierele "uitate".



Si, ca paranteza, colierele astea le-am lucrat in cel mai frumos atelier posibil, pe malul marii :)






Si acum sa trecem la lucruri serioase si sa va arat ce coliere vesele si pline de culoare am mestesugit! Click pe poze pentru preturi, dimensiune si disponibilitate.

      

    

    

    

    

    

    

    

Atat pentru azi, o sa va mai arat cateva modele saptamana viitoare :)

Coliere din nasturi mai gasiti aici (click pe poza):


      






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu