e>

luni, 17 august 2015

Joaca pe hartie

Postarea de azi e din seria be careful what you wish for...

Eu mi-am dorit o agenda/doua cu foi albe, ca-mi tot pierd hartiile pe care imi notez idei. Se pare ca si barbata-meu si prietena mea cea mai buna au fost atenti, si cand au aparut Notebook-urile astea la Lidl, m-am trezit cu ditamai teancul :)



 No, acuma nu-i bai, ca idei am destule si daca stau sa ma gandesc aveam nevoie si de un carnet pentru retete, ca si pe alea le ratacesc frecvent, si de o agenda separata pentru blog, si de o agenda pe care sa incerc tehnici si materiale noi... timp sa fie, ca le umplu eu pe toate :)

Primul notebook pe care l-am inceput este pentru idei, dar am zis ca i-ar prinde bine un pic de culoare. Si asta am facut. Joaca de 10 minute pe hartie :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu