e>

vineri, 28 august 2015

Upcycling - agende

Azi o poveste despre cum "reciclez" eu agendele cu coperta urata. Pe la mine in atelier este nevoie mereu de cate o agenta. Memoria mea nu mai e ce-a fost :D si daca vreau sa tin minte ceva, trebuie sa-mi notez, evident daca nu uit sa fac asta :)) Ca sa nu mai zic ca de multe ori mi-e mai la indemana sa incerc culori, pensule sau orice alte chestii noi in agenda...

In concluzie, daca-mi iese in cale vreo uratenie, ca in ziua de azi parca nimeni nu mai face agende cu coperta frumoasa, pun mana pe pensula si adaug un pic de culoare. Nu e vorba de vreun procedeu artistic complicat, nu alerg dupa rezultate wow, incerc doar sa elimin copertele negre/urate de la mine din atelier si sa nu ma "coste' prea mult timp sa fac asta.


Cam asa a fost si cu agenda asta. Tare mi-a placut de ea ca e spiralata, mare avantaj din al meu punct de vedere. N-aveam timp mult la dispozitie, asa ca am acoperit negrul cu vreo doua (e posibil sa fi fost trei) randuri de primer. Am folosit alb in cantitate mare si am texturat un pic cu pensula. Apoi am trantit un servetel (traiasca tehnica servetelului!) si am continuat cu acuarele si vopsea de contur. Nu cred ca mi-a luat mai mult de 10 minute sa fac asta, exceptand timpii de uscare. Mai jos, rezultatul, cum ziceam, nimic spectaculos, doar culoare.



Tot la categoria coperta urata intra si caietul meu de retete. Am zis sa folosesc aceiasi tehnica, dar am renuntat la vopeseaua de contur. Amandoua copertele le-am finisat cu lac lucios (am putut sa fac asta, copertele fiind din carton).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu