e>

miercuri, 28 octombrie 2015

De toamna

Weekendul trecut am fost intr-o mica plimbare sa ne bucuram un pic de culorile de toamna :)

Am fost la Sibiu si pentru ca vremea a fost calda, am decis sa profitam si sa dam o tura pe Transfagarasan. A fost minunat, am gasit muntele prins intre trei anotimpuri, soarele a stralucit ca vara, pomii i-am gasit cu straie de toamna, iar in zonele cu umbra, gheata pregateste terenul pentru iarna.



Mereu fotogenicul Transfagarasan, dinspre Sibiu.



Cabana Balea Lac, in poza de sus in un unghi de vara, mai jos zapada si lacul muscat de gheata. N-ai zice ca-s poze facute in aceiasi zi :)




La Cabana Balea Lac ne-am fi dorit sa luam pranzul, dar din pacate nu exista zona pentru nefumatori, iar din punctul meu de vedere fumatul n-ar trebui sa aiba loc in aceiasi incinta cu mancatul. 
Pana la urma n-a fost bai, ca la vecini (Cabana Paltinul) nu se fumeaza in sala de mese. Thumbs up Paltinul!


 Cativa dintre versanti s-au pudrat un pic :)



Vedere dinspre Arges 





Lacul Vidraru.

Din pacate n-a fost vreme sa urcam la Cetatea Poenari, care era in plan, dar ziua s-a incheiat cu un rasarit de luna plina absolut minunat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu