e>

vineri, 30 octombrie 2015

Decoratii de toamna

Lui Razvan ii plac dovleceii. Aproape de fiecare data cand se duce in piata sau la supermarket , vine acasa cu 1-2 bucati. Asta de cativa ani buni :) Din pacate nu supravietuiesc prea multi, majoritatea, mai devreme sau mai tarziu mucegaiesc, doar unul, maxim doi, se usuca frumos. Oricum ne bucuram de ei si de culorile lor pana prin decembrie-ianuarie, asa ca merita cumparati, zicem noi :)

Anul asta m-am gandit ca au nevoie de companie, asa ca am facut un buchet de "trandafiri" din frunze uscate. 


Cam asa arata toamna la noi in casa :). Despre biblioteca mea zebra, am scris aici, despre suportul de pixuri de inspiratie africana, am scris aici. Borcanul in care sunt "trandafirii" l-am furat de aici :)


Mai sus, buchetul initial. Dupa cateva zile nu m-am putut abtine si l-am imbogatit cu inca cativa "trandafiri" si cateva frunze pictate.

Pentru ochiul ager, de pe tava au disparut alunele de padure (au fost foarte bune)si au mai aparut cativa dovlecei :))
In plus frunzele si-au scimbat un pic culoarea, dar buchetul este inca foste frumos si tomnatic.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu