e>

sâmbătă, 19 decembrie 2015

Idei de ambalat cadouri #1

Ambalatul cadourilor este pentru mine una dintre activitatile preferate ale lunii decembrie :)

Mai jos, cateva idei. 


Eu una am o pasiune pentru hartia de ziar, dar se poate folosi orice hartie cu model relativ simplu pentru ideile astea. la ambalajele prezentate aici, fiind pentru clienti, am folosit hartie de ambalat cadouri cumparata, cu model de ziar. Dar pentru cadourile noastre de pus sub brad, folosesc cu "nerusinare" ziare obisnuite :)

Mai sus m-am jucat cu panglica rosie si cu sfoara: simplu si de efect :) 



Cu doar cateva materiale (ziar, scotch, sfoara, hartie creponata si margele de lemn) se poate ajunge la un ambalaj destul de elaborat :)

Asta a fost cel mai greu de facut dar, mi se pare, si cel mai simpatic.

Mai jos, m-am jucat cu un pic de culoare pe ziar... niste dungi rosii, late. In poza nu e vizibil, dar sunt dungi si pe lateralul ambalajului.


Last, but not least ... o ditamai floarea de hartie creponata si un pic de sfoara :)


Cam asta am scos eu din ziar, sfoara si rosu :)

...dar la capitolul culori, cerul este limita!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu