e>

luni, 28 decembrie 2015

Decoratiuni de sarbatori

Anul asta am incercat sa decorez casa si bradul de sarbatori, cu cat mai multe lucrusoare facute de mine. Mi-a iesit in mare parte :)

Preferata mea este o ghirlanda cu beculete pe care am decorat-o cu globuri de sfoara. A iesit superb, pozele nu-i arata adevarata frumusete! Sa va povestesc cum :)



Materiale necesare:

- beculete - eu le-am luat de la Ikea, pe asta si pe asta;
- baloane;
- sfoara;
- aracet;
- hartie de copt;
- multa rabdare. 

Am inceput cu baloanele. Eu am avut unele lungi, din care am umflat mai multe baloane mici si relativ sferice. Nu am icercat sa le umflu pe toate la aceeasi dimensiune si, ca sa-mi fie mai usor, le-am facut noduri, nu le-am legat cu ata sau altceva.


Apoi au urmat sferele de sfoara. Le-am modelat, peste baloanele umflate, cu sfoara inmuiata in aracet, diluat cu un pic de apa.

Asta a fost partea cu murdareala maxima :)

Dupa ce am modelat "globurile" de sfoara, le-am lasat sa se usuce, peste noapte, pe hartie de copt.


Dupa ce s-au uscat, am spart baloanele si am pictat sfoara cu un auriu "cuminte".


Apoi, a urmat partea cea mai dificila, si anume montarea pe ghirlanda cu beculete. Ca sa nu se vada firul electric, l-am acoperit cu sfoara ... practic am "crosetat" peste, cu degetele :)

Si asta a fost tot. Mie imi place astat de mult ce-a iesit, ca planuiesc sa le folosesc si in timpul anului, eventual sa agat poze intre becuri, cu carlige de rufe de lemn, eventual pictate... sau ca atare, pe langa un tablou ... vad eu :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu