e>

vineri, 15 ianuarie 2016

Calendar/planner varianta diy

M-am gandit ca un caledndar/planner este numai bun de inceput anul aici pe blog :)
Calendarul asta este unul Dintre cele mai simpatice lucruri pe care le-am facut pana acum, plus ca este si util pe deasupra. Sincer chiar ma intreb cum m-am descurcat pana acum fara asa ceva...



Culmea e ca n-a fost nici foarte greu de facut :)

Materiale:

- rama foto - eu am folosit o rama foto de 30/40cm cumparata de la Ikea (FISKBO) si pe care am dat 13 lei. Bineinteles ca se poate folosi si o rama veche, pentru cine are asa ceva prin casa;
- cartoane cu mostre culori vopsea lavabila - se gasesc la orice magazin de bricolat si sunt gratis :D
- marker pentru tabla alba;
- lipici, forfeca,un strop de rabdare etc.


Eu am inceput cu rama, am pictat-o/antichizat-o un pic. Pasul asta nu este absolut necesar, rama este foarte draguta si alba.

Pasul doi a fost sa ma ocup de fundal. Pe o foaie A3 am pictat cu acualrele, acrilice si multa apa, dupa cum mi-a dictat inspiratia. Din cauza ca am folosit apa din abundenta, mi s-a valurit hartia, dar nu ma deranjeaza, din contra, imi place textura rezultata. Din nou pasul acesta nu este absolut necesar. O foaie alba merge la fel de bine. Iar daca cineva doreste culoare si nu le are cu "pensulitul", poate sa foloseasca hartie colorata de ambalat cadouri, de exemplu :)

Dupa ce s-a uscat hartia, am lipit pe ea cartonase colorate. Aici iar depinde mult de gustul fiecaruia. Se poate folosi o singura culoare, sau nuante ale aceleiasi culori, sau se pot amestesteca culorile intre ele... chiar nu conteaza, fac pariu ca iese frumos oricum. Eu recunosc ca le-am lipit la ochi, n-am masurat prea mult, si nici nu m-am chinui sa iasa decupatul perfect. Mie imi plac micile imperfectiuni :) Cartonasele colorate le-am lipit cu adeziv solid. 

Dupa ce am terminat cu lipitul, am adaugat puncte albe pentru un plus de textura.

Toate astea fiind facute, am reasamblat rama si m-am jucat cu marker-ul negru peste "geamul" (... din plastic) de protectie. Recunosc ca mi-ar fi placut sa gasesc o rama cu sticla, dar ar fi fost mult mai grea. Tot ce este scris cu marker-ul este usor de sters, deci calendarul poate fi folosit pentru orice luna/an.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu