e>

vineri, 14 ianuarie 2011

Africa mea

A trecut mult de la ultimul post .... am fost plecata intr-o calatorie lunga, in care nu am avut acces la internet aproape deloc. M-am intors cu putin inaintea Sarbatorilor de iarna, iar timp sa-mi "ingrijesc" blogul nu prea a mai fost. Dar planuiesc o revenire in forta in acest nou an.






Viata e plina de surprize si, din cand in cand, ti se ofera o oportunitate pe care, pur si simplu, nu o poti refuza. Pentru mine, ocazia s-a numit Africa. Nu mint cand spun ca toata viata mi-am dorit sa ajung acolo! Cred ca orice iubitor de animale si de fotografie isi doreste asta.

Inainte de plecare a fost o nebunie totala, emotii cu vizele, cu biletele de avion si cu multe altele, iar intoarcerea a fost urmata de o nostalgie totala.

M-am intors cu experienta altei lumi si cu mii de poze. Am cunoscut oameni care traiesc fara frigidere, fara electricitate si fara supermarketuri, locuri in care apa curenta se numeste fantana si unde mancarea la pachet este o gaina vie in traista sau o capra in "lesa". Acolo timpul se scurge mai lent, intr-un ritm propriu care te molipseste de cum ai ajuns si pe care nu-l poti uita cand te intorci acasa. Oamenii par mereu fericiti si se bucura sa-si arate dantura perfecta in zambete cat mai largi.

 Africa mi-a ramas in suflet ca un drog si stiu ca o sa-mi doresc tot restul vietii sa-i mai calc,macar o data, pamantul rosu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu