e>

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Mai bine mai tarziu decat niciodata...


Din pacate, desi aveam multe planuri "handmade", anul acesta de Craciun am decis sa petrec timpul alaturi de cei dragi. Timpul nu a fost de partea mea si nu am apucat nici macar sa-mi decorez bradutul cu propriile creatii.

Nu ma supar, si toate planurile le-am pus la pastrare pentru anul urmator. Dar mi-am dorit ca macar sa postez cateva instantanee cu bradutul.Desi nu am apucat sa-l fac special prin podoabe,am gasit o alta solutie pentru a-l pastra in amintire: i-am facut niste poze un pic mai "altfel", dupa cum puteti observa! :))


Nu, nu am beculete in forma de inimioare sau de caluti si nici nu m-a ajutat Photoshop-ul, am folosit in schimb acest tutorial si asta-i rezultatul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu