e>

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Dulapul de pantofi


Martie bate la usa, iar eu nu am revenit la capacitatea de munca pe care o aveam inainte de vacanta. Pentru ca iubesc Martisorul si nu vreau sa-l ratez din punct de vedere handmade, asa cum am facut cu Craciunul, am hotarat ca n-ar fi rau deloc sa ma apuc de treaba. Mai usor de zis decat de facut, dupa anumite experiente nu e usor sa revii la lucrurile pe care le faceai inainte (oricat de mult ti-ar placea sa le faci). 

Ca sa revin la "forma" anterioara, m-am gandit sa ma "incalzesc" facand ceva pentru mine/casuta mea. Cu ceva timp in urma am decis ca dezastrul de pe hol nu poate sa dispara fara ajutorul unui dulap de pantofi. Pana la urma, un singur dulap nu a reusit sa faca fata si am achizitionat doua. Am decis ca holul nu merita o investitie majora si, desi iubesc lemnul, niste dulapuri din PAL au parut mai potrivite la momentul respectiv (mai ales din punct de vedere financiar). Ca paranteza, mai tarziu am ajuns sa regret decizia si mi-am promis ca nu o sa mai investesc vreodata in asa ceva, sunt fragile si, pur si simplu, nu merita. 

Dulapurile luate de mine aveau sertarul de sus alb (absolut inestetic din punctul meu de vedere), dar m-am gandit ca o se rezolve situatia la un moment dat pictandu-le, asa ca nu am montat sertarele si le-am rugat sa astepte cuminti intalnirea cu pensula. 
Cum ziceam la inceputul postului, din dorinta de a reveni la "forma" anterioara, dar si pentru ca eram satula sa ma uit la gauri in loc de sertare, am decis sa sterg praful de pe culori si sa ma apuc de treaba. M-am hotarat asupra unui model simplu, in culori puternice pentru ca holul este intunecat si are nevoie de un accent vesel. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu