e>

joi, 10 martie 2011

Sfarsit de Festival :)

Abia s-a terminat Festivalul Primaverii si uite ca a venit primavara ... si ce ma bucur, ca m-am saturat de frig :D

Sa va zic cate ceva despre targul care tocmai s-a incheiat ... pai, pentru mine a fost un adevarat maraton! A fost un targ productiv, m-am distrat, am si obosit, au fost si bune si rele (cele rele sunt deja uitate :P), mi-a fost un pic frig, dar cel mai importat este ca am cunoscut oameni minunati!  
 
La sfarsit de targ am primit o multime de cadouri, cu care trebuie sa ma laud un pic! :D

 
Papusica si cameea sunt de la Raluca si Iulia (Ralu et July), libelula a facut-o Sandel, broscuta o am de la Adriana din Avrig, printesa este de la o alta Raluca, calutzul este pictat special pentru mine de Elena iar inimioara cu maci o am de la Ana si Doina. 
Le mai multumesc odata pe aceasta cale, nu doar pentru cadouri, dar mai ales pentru ajutorul pe care mi l-au acordat! Ca sa nu mai zic ca au facut frigul mai suportabil :P


Eu le-am oferit brose la alegere si cativa caluti, pe care nu ma pot abtine sa nu-i postez aici :P, mai ales ca nu mi-a fost deloc usor sa-i conving sa alerge pe cei 2cm patrati ai martisorului!

 
 
Si totodata un La Multi Ani intarziat cu ocazia zilei de 8 martie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu