e>

luni, 28 martie 2011

Comoda de la IKEA

Asta o fost una dintre cele mai interesante comenzi de pana acum...



A trebuit sa pictez o comoda  cu trei sertare, din lemn netratat, cumparata de la IKEA


 Nu am fost deloc ingradita la capitolul design, culori, dar mi s-a cerut sa pictez numai sertarele, ca sa nu fie prea incarcata. Lemnul l-am tratat cu un lac antichizant, iar pentru pictat am folosit acrilice. La final am adaugat un strat de lac mat pentru protectie.



Dupa ce a primit "haina" noua, comoda a fost ambalata, caci trebuia facuta cadou. Asta a fost partea cea mai dificila, dar a iesit frumos, am folosit hartie mata, panglica rosie si  am confectionat o funda mare. Din pacate, am uitat sa imortalizez momentul... Acum imi pare rau ca nu am facut cateva poze si in timpul procesului de transformare, dar o sa tin minte pentru data viitoare.


 
 


Sunt convinsa ca aceasta comoda o sa inveseleasca camera in care va "locui"! Daca va intereseaza ceva asemanator (sau total diferit :)) , va astept cu un mail! Mai multe poze aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu