e>

vineri, 18 martie 2011

Colierul Simonei

Acum cateva zile am primit un mail de la Simona. Imi cerea un colier din nasturi şi chiar mi-a trimis o poza cu modelul mult dorit. I-am spus ca pot încerca să fac ceva de acelaşi gen, dar nu pot/nu vreau să copiez (deeeh, principii...) :)
Cu lista in braţe, m-am dus la cumpărături şi, spre bucuria mea, am gasit toate cele ce-mi lipseau din stoc (inclusiv catifeaua verde pe care Simona o dorea pe post de "fond"). Ajunsă acasă, le-am întins pe toate prin sufragerie (care a devenit nelocuibilă, spre disperarea jumătăţii), mi-am suflecat manecile şi m-am pus pe treabă.  Rezultatul a fost nu unul, ci două coliere. Toate bune şi frumoase, numai că ... colierele meşteşugite de mine nu prea seamană, adică nu seamănă deloc, cu modelul trimis de Simona :D, că uite, asa se întamplă cand ai prea multe idei! Catifeaua verde o păstrez pentru data viitoare! :P 

Dar totul e bine cand se termină cu bine! Colierele i-au placut foarte mult Simonei şi am fost iertată că m-am abatut atat de mult de la ideea originală. Si, cum nu s-a putut hotarî care colier îi place mai mult, le-a luat pe amandouă!  


Mai sus sunt pozele trimise de Simona, cu colierul care i-a placut atat de mult (foarte draguţ dealtfel).
Mai jos, colierele facute de mine, dupa ce am "furat" ideea, am sucit-o pe toate părţile şi am transformat-o după bunul meu plac, iar aici sunt cateva poze cu Simona purtand colierul :).



Pentru acest colier am folosit nasturi. Culorile lor nu m-au convins deloc, asa că i-am supus şi pe ei unui proces de transformare, din nasturi pur şi simplu, au ajuns nasturi pictati şi lacuiţi :) Pe unii i-am vrednicit şi cu ştrasuri!












Aici am folosit nasturi vintage, din "rezerva" bunicii, mici minunăţii care, din pacate, nu prea se mai gasesc decat uitate prin sertarele bunicuţelor :)






Ambele coliere sunt unicat, dar dacă doriţi ceva asemănător (deşi la mine "asemănător" e o noţiune foarte relativă), nu ezitaţi să-mi scrieţi un mail.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu