e>

luni, 20 iulie 2015

It's Wine O'clock!


Acum cateva zile "rasfoiam" hard-ul cu poze si am dat peste niste cutii de vin pe care le-am decorat acum vreo doi ani si ... am uitat cu desavarsire de ele. Au fost o colaborare cu un magazin din Bran si sper ca au fost umplute cu sticle de vin,  daruite si ca au adus zambete pe buze (well, daca nu cutiile, atunci macar vinul :D)

Au fost multe cutii, m-am jucat cu diferite culori si tehnici de antichizare, le-am stropit si mazgalit pe unele, le-am impletit manere colorate,  pe altele le-am decorat cu pasta de relief si m-am jucat cu mesaje haioase... ce sa mai, distractie cat cuprinde. Daca tot le-am gasit, zic ca-i pacat sa nu postez si pe blog cateva (cate am apucat sa pozez de fapt), mai bine mai tarziu, decat niciodata :)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu