e>

miercuri, 1 iulie 2015

Suport pentru pixuri

De fapt suport pentru pixuri din cutii de conserve reciclate :)
 Pe scurt, mi s-a pus pata sa inlocuiesc toate suporturile pentru pixuri/creioane cumparate, cu unele facute/decorate de mine. Usor de zis, greu de facut, avand in vedere ca am o gramada de pixuri/carioci/creioane colorate si alte nebunii. In concluzie de cate ori am un pic de timp mesteresc la cate un suport d-asta :)

Acum vreo doua saptamani am lucrat cateva brose din fermoar, si in paralel am decorat doua cutii metalice. N-am mai fotografiat pasii, nu cred ca e nevoie, "reteta" e simpla: cutii metal+fermoar colorat+lipici+acrilice sau vopsea pentru textil. Simplu, rapid si cu un rezultat foarte colorat!









Cutii de conserve metalice am decorat/reciclat si aici (click pe poza):



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu