e>

duminică, 4 martie 2012

Anaïs Anaïs

Anaïs Anaïs este un parfum pe care nu am cum sa-l uit vreodata. A ocupat mereu un loc de onoare pe raftul de parfumuri al maica-mi si m-a fascinat de cand eram copila si inca nu descoperisem  ca un parfum reprezinta mult mai mult decat o sticla frumos sculptata si un ambalaj colorat. Cand m-a sunat Raluca si mi-a spus ca ar dori martisoare cu floarea de pe ambalajul parfumului, mai intai am intrat in panica... cum sa pui pe martisor o floare atat de delicata, pastelata, fara contraste puternice...?! Si totusi, ideea mi s-a parut irezistibila mai ales ca Ralucai ii place atat de mult parfumul ca si-a botezat fetita Anaïs. Cand am trecut la treaba m-am lovit de cateva obstacole, si nu mi-a fost usor sa gasesc o solutie care sa functioneze. Am si trisat un pic si am marit contrastul florii... din pensula :D Intr-un final am fost mai mult decat incantata de rezultat, la fel si Raluca, cel putin asa mi-a spus :D



In afara de martisoare, Raluca a comandat o brosa din fermoar si o cutiutza, cadou pentru o prietena. Nu va mai arat cutiutza si brosa pentru ca sunt modele deja prezentate, dar nu ma pot abtine sa nu postez o poza cu ele ambalate si gata de facut cadou, si asta pentru ca, din punctul meu de vedere, ambalajul unui cadou conteaza enorm. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu