e>

miercuri, 21 martie 2012

Zebra, zebril, zebrul :)

Ce te faci cand cumperi o biblioteca de la Ikea si iti doresti ceva mai mult, ceva unic, ceva care nu poate fi trecut usor cu vederea? Ei bine orice lucru poate fi decorat, nu? Chiar si o biblioteca... chiar usor as spune, caci acum, privind retrospectiv, cel mai dificil a fost sa gasesc tapetul potrivit. Dar ma grabesc, povestea incepe la Ikea, de unde am cumparat 4 bucati de bibioteca pe nume Kilby. Am ales biblioteca asta pentru ca are o adancime de doar 24 cm, exact ce imi doream si are o culoare calda. Dar ce ne facem cu griul ala din spate??? ... e urat, plictisitor... Ideea sa aplic tapet peste mi-a venit chiar in magazin. Apoi a urmat "distractia", sa gasesc tapetul perfect. Aveam alta imagine in minte, as fi dorit ceva colorat, cu nuante calde de portocaliu si rosu, eventual vreo 2 culori contrastante. Dupa vreo doua magazine de bricolaj, m-a luat disperarea, niciun tapet pe gustul meu... majoritatea cu nuante terne sau prea incarcate sau cu exces de culori metalizate.. beah... Noroc ca exista Hornbach. Acolo, cel mai a fost greu sa decid.. am gasit un tapet exact cum imi doream, culori calde + un pic de contrast... dar ce te faci ca deja imi cazuse cu tronc zebra. Animal print, eu? no way, not my style... si totusi nu ma puteam dezlipi de zebra... si asa, incet incet, mi-am adus aminte ca dinainte de renovare, prima idee legata de sufragerie a fost sa aducem o bucatica din Africa in ea, pentru ca si eu si Razvan suntem iremediabil indragostiti de continentul acesta minunat. Mi-am facut curaj, greu ce-i drept, mi-am suflecat manecile si m-am apucat de treaba ...



Acesta este modelul Kilby by Ikea. Urat gri nu-i asa?







Montam, maontam montam :)Thumb up for Ikea! Asamblarea a durat vreo 15 minute pentru fiecare corp si mai usor nici ca se putea!:)


Pregatiri... N-a fost greu, am caluculat suprafata, m-am hotarat cum as vrea sa asez modelul si ...


... am trecut la treaba! Pentru lipire am folosit aracet sau mai bine zis Adeziv transparent tip Aracet pentru lemn. Pana la urma lipirea tapetului este un fel de decoupage la scara mai mare! :P


Panoul a fost un pic mai lat decat o rola de tapet. Am folosit un trafalet pentru eliminarea bulelor de aer. Excesul de tapet l-am indepartat cu cutter-ul, dupa ce s-a uscat un pic.


Panourile la uscat.


Work in progress, primul corp este gata!


Am folosit coltare de metal ca sa "unim" cele patru corpuri. In plus ele sunt prevazute cu un sistem de prindere de perete, asa ca nici o sansa sa te trezesti cu biblioteca in cap.




Rafturi, rafturi, rafturi... s-a facut deja seara iar eu nu mai am rabdare!



 The final touches si cateva detalii!!!


Si asta a fost povestea zebrei. Nu pot decat sa mai adaug ca-mi place la nebunie si nu-mi pot dezlipi ochii de la ea!

2 comentarii:

  1. imi place foarte mult ideea ta dar eu as vrea tapet zebra pentru pereti . imi poti spune de unde l-ai cumparat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, ma bucur ca iti place :). Tapetul l-am luat de la Hornbach Balotesti, cel de langa Prisma.

      Ștergere