e>

miercuri, 7 martie 2012

Povestiri din Brasov...

Dupa o saptamana martisoreasca la Brasov, m-am adunat suficient cat sa va povestes un pic despre cum a fost.... Primul cuvant care imi vine in minte e friiiggg.. chiar a fost frig, mai frig decat imi imaginam ca ar putea fi in martie (zice "bucuresteanca" din mine)  :D, iar acum ca ma uit pe geam la soarele de afara, imi pare deja ca a trecut o luna de la martisor :) Si ca sa termin repede cu partea mai putin placuta a experientei, va spun ca neajunsurile au fost legate doar de vreme - frig, vant, zapada! E drept ca au fost si mici probleme cu "ancorarea" standului, dar rezolvabile. In rest nu pot decat sa zic mersi de prieteni buni, caci  as fi degerat fara pantalonii si termosul de imprumut! Ca la orice targ am cunoscut lume noua si am socializat cu clientii... parca mai mult decat la targurile din Bucuresti. Spre fericirea mea au fost tare multe persoane care au apreciat standul si lucrusoarele lucrate manual cu multa dragoste... si ca de obicei asta a fost cea mai mare bucurie!


 Asa arata standul, vesel si colorat! Destui trecatori s-au oprit doar ca sa-mi spuna ca e cel mai frumos din tot targul, si tare m-am bucurat la auzul unor astfel de vorbe!


O mica armata de cutiutze si in premiera o cutie de servetele decorata cu tehnica decoupage-ului... din pacate am stat tare prost cu timpul inainte de targ si n-am apucat sa le fotografiez pe toate :(


Plus inca o noutate, rame foto decorate/pictate! E prima oara cand le iau la targ, pana acum au ajuns cadouri la cei dragi! Au fost tare aprecite asa ca intentionez sa mai decorez cateva pentru urmatorul targ.

Si nu in ultimul rand, doua vorbe cu Cornelia Crevean de la MIX Tv Brasov, care a venit sa ne viziteze si sa ne intrebe una alta! Cand am vazut reportajul, mai sa nu ma recunosc, freza a fost minunata, eram ingropata in haine si miscatul care avea ca scop incalzire/dezmortirea, era deja un fel de reflex :D Daca aveti rabdare sa vedeti filmuletul, din minutul doi apar si eu in peisaj !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu