e>

vineri, 9 martie 2012

Cea mai Bubulina dintre Bubuline!



Incep cu La Multi Ani fetelor, femeilor, mamicilor, bunicilor! Sper ca ati fost rasfatate asa cum trebuie! :)  Nu vreau sa ma lungesc prea mult azi, ca doar e un fel de sarbatoare si merit o pauza, dar tare ma bucur ca am avut timp sa lucrez cate ceva si pentru cei dragi, drage in cazul asta! Azi, ziua mamei fiind, am sa va povestesc un pic despre bunica mea :P,  ...si o sa va arat cutiutza pe care am decorat-o special pentru dansa :) Despre mama mea sper sa va povestesc maine, si asta numai pentru ca cadoul ei este inca la uscat.

Bunicutza mea este o persoana minunata, este cea mai moderna bunica pe care o cunosc. Singurul ei regret este ca nu se descurca cu computerele.... fac pariu ca daca s-ar pricepe ar avea un blog, cu mai mult trafic decat al meu :)) As putea sa scriu un roman despre ea si nu-mi ajung cateva randuri sa o descriu asa cum trebuie, dar, repet, e o persoana minunata! A trecut prin multe in viata, are o forta incredibila si stie inca sa se distreze! Azi am lucrat o cutie pentru ea, nici prea mica, nici prea mare, numai buna pentru cateva amintiri, caci cutia e un pic lucrata cu amintiri. Bunica mea a fost "oama' muntelui in tinerete... a facut creasta fagarasilor singura, in gasca, cu copii la brat si intr-un tarziu cu nepoata. Odata, cand ii rascoleam prin poze , am gasit cateva instantanee vechi, de sus de pe munte. Le-am confiscat atunci,fara sa sa stiu de ce. Acum am inteles... tehnica decoupage-ului+cutie de lemn+ fotografie veche cu cabana Balea Lac, dinainte de incendiu... rezultatul e mai jos un pic .. :) Pe spatele cutiei am scris cateva cuvinte pentru cea mai Bubulina, dintre Bubuline, tare mult iubita, Bubulina mea atomica!

Alte modele de cutii decorate manual gasiti aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu