e>

duminică, 18 martie 2012

Inca un post despre cutiutze...

E drept ca nu ma mai satur de cutiutze, au ajuns pe primul loc in topul preferintelor mele si, pur si simplu, nu vor sa mai plece de acolo... asa ca azi.. cutiutze :D

Data trecuta am ramas datoare, am promis ca va arat cadoul confectionat pentru mama mea, acel cadou care asteapta sa vada lumina blogului din 8 martie :) Oricum n-a ajuns inca la maica-mea, asa ca cadou intarziat, postare intarziata, se potriveste treaba :D 
Cutiuitza de mai jos este prima pe care o decorez cu fermoar. Acum ca ma gandesc e destul de ciudat, avand in vedere ca as pune fermoar si pe pereti daca s-ar putea! Imi place cum a iesit, desi fermoarul "atarna" destul de greu si ingreuneaza  cutiutza. Abia astept sa mai testez un pic metoda asta de decorat .. :) Cutiuta asta este one of a kind si nu mai este disponibila, dar asta nu inseamna ca daca exista doritori, nu pot decora alta cutiuta cu fermoar! :P


 

 A doua parte a postului este tot despre...ati ghicit?!... cutiutze! De data asta decorate cu tehnica decoupage-ului si pictate. Desi le-am facut in miezul iernii, sunt pline de culoare si flori, si se potrivesc de minune cu soarele de afara!





Click pe poze pentru marire. Albumul dedicat cutiutelor il gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu