e>

joi, 29 martie 2012

Formul 1, cubul Rubik si tabla de sah

Azi avem meniu cu patratele... multe :)
 Avem si poze before si after !






















Recunosc ca am fost un pic intimidata de modelul cutiutzelor astea! Pare dificil de pictat/decorat... de fapt, daca stau sa ma gandesc, chiar este! :P N-a fost deloc usor sa aplic tehnici de antichizare pe acest gen de suprafata... ca sa nu mai zic ca nu am plecat cu o idee foarte clara in minte si modelul s-a dezvoltat, practic, pe parcurs. Dar ce mai conteaza cat de greu a fost drumul, eu sunt multumita tare de rezultat! Si fiinca cutiile au fost cuminti si m-au lasat sa ma joc cu ele, au primit cadou cate un nume!

Pe prima am botezat-o Formula 1, asta pentru ca-mi aduce aminte de steagul de final folosit la F1 si de Ferarri, chiar daca numai rosul e vinovat pentru acesta ultima asociere.
...si pentru ca e o cutie lucrata mai pe indelete, am avut timp sa ma joc cu combinatia de lac lucios/lac mat si am accentual un pic patratelele negre - se vede mai bine in poza a doua.


Pe a doua o cheama Rubik, si desi nu este chiar cub, dar aduce cu jocul cu pricina. Ca paranteza, n-am reusit niciodata sa rezolv "misterul" cubului...





Cutiutza numarul trei este o mica tabla de sah....acum ca stau sa ma gandesc, ii lipseste un cal :P ... de tinut minte pentru data viitoare!








Click pe poze pentru marire. Mai multe modele si detalii despre dimensiuni/pret/disponibilitate, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu