e>

joi, 12 ianuarie 2012

Asa incep povestile...

Daca stau sa ma gandesc un pic, pe mine cel mai bine ma caracterizeaza nevoia de a experimenta. De cand am inceput joaca de-a handmade si pana cand joaca s-a transformat in ceva cat se poate de serios - intr-un mode de viata, n-am facut altceva decat sa experimentez...cu materiale, tehnici, culori, texturi.... E drept ca ma opresc cu precadere la unele materiale/tehnici, dar nevoia de nou este mereu acolo si ma impinge la gesturi nesabuite (cum ar fi sa cumpar chestii dragutze pe care nu le folosesc, in cantitati industriale, evident :P) sau lucrez zile intregi la lucrusoare pe care nu le pot vinde la un pret care sa reflecteze munca sau energia investita in ele... Dar nu ma supar, nevoia de nou este "motorasul" meu si, cateodata, descopar lucruri care mi se potrivesc cu adevarat si cu care merg mai departe... cum ar fi accesoriile din fermoar sau decorarea cutiutzelor de bijuterii....
Iar acum ca v-am povestit de nevoia de nou, va zic ca merge mana-n mana cu nevoia de "vechi", cu amintirile. Zilele astea  mi-am amintit de prima cutiutza pe care am decorat-o si, brusc, am simtit nevoia sa ma intorc la materialele acelea. 
Asa s-a nascut cutia de mai jos, din vechi din nou :P
.. si mi se pare ca spune cum se nasc povestile ... amesteci cuvintele cu un pic de culoare si le transformi in imagini...

 

  Cutie din carton decorata cu tehnica decoupage-ului si fire de lana aplicate. Dimensiuni: 8cmx10cmx10cm. Pret 30 lei. Click pe poze pentru marire si detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu